niedziela, 10 czerwca 2012

Aranżacja ślubna Katarzyny i Krystiana

Zestaw kwiatów z których zrobiłam dekoracje na samochód oraz bukiet ślubny i zestaw 10 butonierek.
Wiele Panien Młodych ma problem z wyborem kwiatów na bukiet ślubny.
 Dla Katarzyny zrobiłam bukiet z kremowych róż ( pasowały do sukienki) i  lawendowej eustomy oraz zielonego dodatku, którego nazwy niestety nie pamiętam.










Para Młoda jechała do ślubu nissanem micrą.
 Mały samochód,a więc i małe dekoracje, ale za to w dużej ilości. 
Do dekoracji użyłam wianków z mchu i małych pęczków lawendowej eustomy z tajemniczym, zielonym  dodatkiem. 
W każdej aranżacji użyłam własnoręcznie zrobionych  materiałowych girland z serc w różnych odcieniach fioletu i w różne wzory: kratka, paski itp.
Między innymi pojawiły się w tramwaju, powiewały w oknach, oraz w restauracji wisiały nad głowami gości.








Gości niemal spod kościoła do restauracji na uroczyste przyjęcie zabrał tramwaj.








Wreszcie przyszedł czas na prezentację restauracji. 
Przepiękna okolica, mnóstwo zieleni a i pogoda dopisała, choć poprzednie dni do najcieplejszych nie należały. 
W aranżacji restauracji wykorzystałam swoje pokrowce oraz miałam okazję pierwszy raz zaprezentować nowy zestaw kolorystyczny: jasny fiolet w postaci kokard do krzeseł. 
Pozostałe dekoracje wykonali pracownicy restauracji Meridian.

















4 komentarze:

  1. Piękny ten fiolet, mój ulubiony kolor. Aż zachciało mi się powtórki;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ewelino! Powtórkę możemy zrobić w jakąś okrągłą rocznicę:)
    Zaraz zajrzałam na Twojego kulinarnego bloga. A ekspresowa tarta jagodowa jest przepyszna! Polecam ją wśród znajomych i eksperymentuję z różnymi owocami. Teraz na topie truskawki...pycha!

    OdpowiedzUsuń