środa, 16 lutego 2011

Wieszaki

Dziś jakoś moje akumulatory dosyć wcześnie się wyczerpały, ale nie na tyle, żeby nie móc nic napisać, pokazać...
Czasem kwestia prezentacji polega na tym jakie zdjęcia mi wpadną pod rękę. 
A ponieważ czasem mam kłopot z odszukaniem tych najbardziej potrzebnych postanowiłam dziś to uporządkować.Odnalazłam i umieściłam w odpowiednim folderze długo poszukiwane wieszaczki dziecięce. Pora pokazać na blogu co powstało już chyba z ponad miesiąc.
 W tle ulubiona stacja radiowa, kuszą festiwalami muzycznymi, koncertami, dźwiękami...brakuje jeszcze gorącej herbaty, ale nie można mieć wszystkiego.

WIESZAK Z MIŚKAMI

Idealny do pokoju dziecięcego zarówno na małe kurteczki jak i na worek z kapciami, 
czy inne potrzebne rzeczy.






WIESZACZKI DZIECIĘCE Z PIRATAMI


Wieszaczki zdobione są decoupagem, dodatkowo postarzane techniką cracle. Ozdobione szablonami
 w beżowych jasnych kolorach. Druga strona wieszaczka ma wypisane imię dziecka któremu go sprezentowałam.








WIESZACZEK DZIECIĘCY Z MISIEM


Wieszaczek zdobiony ta samą metoda co powyżej. Tu motywem przewodnim są misie.
A ten wieszaczek jest dla dziewczynki.





1 komentarz:

  1. Genialne wieszaczki!
    Świetne motywy z misiami :).

    Pozdrawiam serdecznie!
    Przy-Kominku.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń