czwartek, 17 marca 2011

Meble

Prezentuję meble ozdobione przeze mnie techniką decoupage.
 Oczywiście w moim ulubionym kolorze!:)
Jest to stolik i dwa taborety. Całość malowana na biało, przecierana jasnym szarym oraz ostemplowana.
Motyw przewodni to lawenda i akcesoria z nią związane.

Zapraszam do obejrzenia!

Stolik najpierw został delikatnie przetarty papierem ściernym, żeby nowa warstwa farby dobrze pokryła całą powierzchnię. W tym przypadku stolik był wcześniej tez biały, ale pomimo to musiałam malować go dwukrotnie.
Następnie przecierka, a na końcu stemple - mój ulubiony motyw.
Wszystko oczywiście trzeba wykonywać na tzw. suchej warstwie.
Tak oto przygotowany zestaw czeka na dalsze przeróbki!



A tak teraz wygląda gotowy stolik!


Końcowa warstwa to lakier, lakier i jeszcze raz lakier! Oczywiście im więcej tym bardziej trwały. Ja lakierowałam 10- krotnie.

Czas na taborety!



To by było wszystko w dzisiejszym odcinku!
Do jutra!

p.s.
Przypomniało mi się jak w dzieciństwie razem z bratem oglądaliśmy program "Przyjemne z pożytecznym."
Po każdym takim obejrzanym odcinku biegliśmy do pralni i z taty szafy z narzędziami wyjmowaliśmy gwoździe, młotki i co tylko nam w ręce wpadło i majstrowaliśmy tak jak tych dwóch panów z programu.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz